A Póker Világa

Good to be good, but better to be lucky - Jó, ha jó vagy, de még jobb, ha szerencséd van!

Kereső

Egyedi keresés

TIPPEK

REKLÁM

REKLÁM

Könyvkereső

Utolsó kommentek

A nyolc osztályt végzett szociopata senkit nem kímél

2007.11.21. 12:39 mapci

Szilágyi Bulcsú félreértésnek köszönhetően került a Pókerarc játékba.

A húszéves fiatalemberen nem könnyű kiigazodni, de a Pókerarc ma esti adásában talán éppen ez lesz a szerencséje. Ma este láthatják őt, és azt, hogyan teszi próbára játékostársai idegeit.

- Mikor meghallottam, hogy indul a Pókerarc, azonnal jelentkeztem, hiszen azt hittem, kártyázni kell. Aztán rögtön az első levélből kiderült, hogy nem éppen erről van szó, hanem egy kvízműsorról. Akkor úgy döntöttem, hogy ha már jelentkeztem, akkor végigcsinálom.




Be is került a játékba, a felvételen pedig kikészített mindenkit, aki a stúdióban tartózkodott.

- A játék kedvéért muszáj volt kicsit szekálni a többieket. Az egyik játékostársam szünetben még azt is kilátásba helyezte, hogy jól elver, de aztán lenyugodott, úgyhogy megúsztam. Vágó Istvánt sem kíméltem, neki is beszólogattam, de azt hiszem, jól reagált a piszkálódásaimra.

Bulcsú azt mondja, ha megnyerné a játék fődíját, vagyis 50 millió forintot, egy részét betenné a bankba, a többiből pedig új vállalkozásba kezdene: karaoke-esteket szeretne tartani. Emellett venne egy új számítógépet és elvégezne egy grafikus képzést. Igaz, a tanulás szerinte teljesen felesleges. Ha nem blöfföl, akkor a nyolc osztály elvégzése után valóban be is fejezte tanulmányait.


Forrás: netbulvár.hu

1 komment

Címkék: rtl

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerarcok.blog.hu/api/trackback/id/tr6236855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

**** 2007.11.28. 18:13:23

Imádom úgy ahogy van...{L} :P
süti beállítások módosítása